Social Media Tips

اصول دیجیتال مارکتینگ چیست؟ و چرا دیجیتال مارکتینگ مهم است؟

نسبت به پیشرفت انسان در طول سال های و دیده شدن نتایج آن در آینده دیجیتال مارکتینگ ها میتوانند یکی از بهترین راه های ارتباطی برای کسب و کار شما باشند به عبارتی شما به راحتی میتوانید با اینترنت و استفاده ازفن آوری های متعدد در محل کسب خود بنشینید به مخاطبان دسترسی پیدا کنید و آن ها را تبدیل به مشتری کنید به همین آسانی پس بنابراین چه تکنولوژی میتواند محبوب تر از دیجیتال مارکتینگ باشد.

طبق گزارشات خبرگزاری های متعدد نسبت به آمارهای موجود در این زمینه اکثریت فعالیت ها در چند شکل اشاره شده در پایین متن صورت میگیرند:

- بهینه‌سازی موتور جستجوگر یا همان سئو (SEO)

- بازاریابی محتوایی

- بازاریابی از طریق تاثیرگذاری

- اتوماسیون محتوا

- مانورهای بازاریابی (Campaign Marketing)

- تجارت الکترونیک (e-commerce)

- بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

­)-تبلیغات نمایشی (بنری و کلیکی

- کتاب‌های الکترونیکی

دیسکت‌های نوری و دیسکت‌های بازی

سایر فرم‌های رسانه‌های دیجیتال

البته راه های دیگر هم میتوان به این مارکت اضافه کرد و از آن بهره برد که عبارت اند از کانال‌های غیر اینترنتی رسانه‌های دیجیتال مانند تلفن‌های همراه SMS, MMSخدمات پاسخ‌دهی تلفنی و یا متن پیام گونه تلفن در حالت انتظار

منبع: socialtradia.com

مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در زمانی که ما زندگی میکنیم و برای کسب و کا خود دنبال یک راه پیشرفت میگردیم دیجیتال مارکتینگ و توسعه آن میتواند بسیار کارآمد باشد زیرا در این صنعت یا حرفه شما میتوانید تماما پاسخ ها را طوری طراحی کنید و یا ارتباط با مخاطب را طوری برنامه ریزی کنید که که دقیقا پاسخ گوی نیاز های مخاطب باشد و مشخصا این راه سریع تر شما را با مخاطب هم سو میکند.

الفبای سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

استفاده از این ویژگی به این شکل است که در این فرآیند شما مسیر را طوری برنامه ریزی میکنید و برای آن تلاش میکنید که کم کم در موتورهای جستجوگر یک وبسایت به طور مجانی و بدون هزینه بیشتر دیده شوید که تقریبا بنا بر عملکردتون اکتسابی است و یک عمل یا نتیجه طبیعی محسوب میشود به این منطور که شما در جایی اسم نویسی نمیکنید یا آن را بخرید فقط سطح خود را بالا میبرید.

نتیجه پیشرفت در سئو جذب مخاطب بیشتر است زیرا بعد از رسیدن به این هدف, هدف های دیگر سیستم شما تیک میخورد به طور مثال در جستجوی تصویر، جستجوی مکانی، جستجوی ویدیو یا آکادمیک یا جستجوی اخبار مربوط به شما بیشتر دیده میشوید.

اصول دیجیتال مارکتینگ

در دیجیتال مارکتینگ 5اصل حائز اهمیت است که میتواند برای شما بسیار کمک کننده باشد

1.بهینه سازی و پیشرفتی که از آن در بالا صحبت میکردیم صرفا در وبسایت ها کارآمد نیست بلکه در شبکه های اجتماعی و گروه های دیگر دیجیتال مارکتینگ هم میتواند کمک کننده باشد.

2.نکته ی دوم به این موضوع اشاره دارد که تنها عدد مخاطبان حائز اهمیت نیست ارتباط گرفتن شما در این مسیر مهم است زیرا دیجیتال مارکتینگ خود هدف محسوب نمیشود بله راهی است برای رسیدن به هدف اصلی.

3.کیفیت در این قسمت میتونم با قاطعیت بگم که درصد زیادی از پیشرفت مسیرتون در دیجیتال مارکتینگ به کیفیت شما در این مسیر بستگی دارد.

4.به نکته هم باید توجه داشته باشید که دیجیتال مارکتینگ ها برای این میکوشند که تعاملات بین برند و مخاطب را بیشتر کنند بنابراین شما هم در این مسیر پیش قدم باشید و یه خوبی ارتباط بگیرید تا بتوانید به سوددهی و کسب درآمد برسید, تا بتوانید شاهد بازگشت هزینه های دیجیتال مارکتینگ باشید.

5.حال اگر این تعاملات به خوبی شکل بگیرد پیامدهای بسیار مفیدی را برای برند شما رقم میزند یعنی به تعداد لایک‌ها، نظرها، به اشتراک‌گذاری‌ اهمیت دهیم و ان ها را جدی بگیریم

این روش بسیار میتواند برای شما موثر باشد و باعث پیشرفت مارکت شما شود.

+ نوشته شده در  يکشنبه 26 اسفند 1397ساعت 6:09  توسط allen wessinger 

کاربرد اینستاگرام برای پزشکان

در جوامع امروزی شغل پزشکی به گونه ای است که در موقعیت های اجتماعی مختلف نیازمند تصاویر علمی یا تصاویری از عملکردهای خود و مطالبی در خور کارشون نیازمندند. زیرا این شغل رابطه مستقیمی با سلامت افراد دارد و یکی از حساس ترین شغل های مارکت است بنابراین افراد هم تمرکز و حساسیت بیشتری در رابطه با این شغل دارند و در قبال خدمات کیلینیک و یا درمانی ظرافت هایی را در نظر دارند همین انتظارات باعث میشود در حوزه سلامت ریزه گیری ها بیشتر باشد و جذب افراد سخت تر از بقیه شغل ها و یا کسب و کارهای موجود در مارکت باشد.

حال بستری فراهم است که شما بتوانید تمامی این انتظارات افراد را در آن بگنجانید و در فضای مجازی و ارتباط گرفتن بهتر و محبوب تر شویدکه این بستر جایی نیست جز اینستاگرام برای پزشکانی که به دنبال یک موقعیت خوب برای دیده شدن هستند.

منبع: http://pheromonesinc.com/

گام اول : بی نام و نشان نباشید

منظور از این اصطلاح این است که علاوه بر این که اسم ثابتی برای خود دارید و نام نشان شما به خوبی مشخص است سعی کنید رویه ی ثابتی هم برای ارتباط با مخاطبانتان در صفحتون داشته باشید. کاربرهاتون باید کاملا با راه های ارتباطی شما, نوع کلامتون و شخصیت شما آشنا باشند.

یک الگوی رفتاری مشخص و متعلق به خودتان را بسازید عکس هایی با سبک خود منتشر کنید. ادبیات ثابتی استفاده کنید, مفاهیم را همیشه به یک شکل در اختیار کاربران بگذارید و طیف های رنگی مشترک و همیشگی استفاده کنید تا صفحه شما نشان گر حالت ارتباطی و الگوی رفتاری شما باشد.

حتی از بهترین راه هایی که میتونید برای ثبات خود و پیشرفت صفحتون استفاده کنید برند سازی هشتگ ها هستند همیشه از هشتگ های خاص به خودتان استفاده کنید. هشتگ شما برند شماست.

در ادامه 3نوع شخصیت تاثیرگذار به عنوان مدیر صفحه برای یک مطب پزشکی مثال میزنیم:

1.ارائه محتوای رسمی

اگر قصد شما معرفی خدمات کلینیک و درمانگاهتان و یا معرفی محصولات باشد، می توانید مطالب خود را در قالب یک شخصیت رسمی و ایجاد یک روابط عمومی با پرستیژ و حرفه ای انتشار دهید.

2.ارائه محتوای تجربی

شاید علاقه مند باشید ارتباط بهتری با مخاطبان خود بگیرید, نزدیک تر و صمیمی تر پس سعی کنید از تجربیات کاری خود و مهارت هایی که از گذشته تا به امروز کسب کرده اید و اقدامات درمانی که انجام دادید تصاویری را در صفحتون به اشتراک بگذارید تا ارتباط بهتری با آنها بگیرید. به طور مثال اگر شما یک جراح زیبایی هستید سعی کنید بیشتر از بیماران خود مطلب منتشر کنید این کار باعث میشود تا حس خدمت رسانی به مخاطبان انتقال بدید و این ارتباط باعث شود تا مراجعین بیشتری داشته باشید.

3.ارائه محتوای تعاملی

شاید علاقه دارید حس نزدیکی بیشتری را با مخاطبان خود داشته باشید و ارتباطی خودمانی برقرار کنید خوب در این حالت میتوانید از روزمرگی هاتون عکس و فیلم تهیه کنید و با بیماران و مخاطبان صفحتون به اشتراک بگذارید.

و البته توصیه ما به شما این است که بیشتر ار عکس های معمولی استفاده کنید که با تلفن همراهتون میگیرید نه عکس های آماده و طراحی شده و همراه با اون عکس ها حس و یا احساسات موجود در لحظه را با بیماران شریک شوید و برای آنها با خوش ذوقی بنویسید.

در کل راه های متفاوتی را پیش پایتان گذاشتیم که هرکدام بسته به سلیقه شما قابل اجرا است اما تنها نکته ای که در کل شیوخ ها رعایت کنید این باشد که برای پست هاتون سبک و سیاق مشخص و یکسان داشته باشید.

و مهم تر از آن سعی کنید عکس هایی با کیفیت با لباس های خاص و با پرستیژ انتشار دهید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 9 اسفند 1397ساعت 6:51  توسط allen wessinger